Přeji Vám krásnou neděli.
Máme tu konec týdne, opět. Já jsem si pro Vás připravila pár slov a fotek o naší povedené dovolené!

24.8 – jsme měli být na letišti v 23:30 – odlétali jsme 25.8 v 1:30 ráno.

Letěli jsme se společností smartwings, let tam byl super, až na přistání v Marsa alam, tam to s námi trochu práskl o zem.

Celou dovolenou jsme trávili v hotelu Jolie Beach Nada resort. S přítelem to byla naše společná dovolená. Na jednu stranu, nemůžeme si na nic stěžovat, bylo to fajn, ale i nějaké špatné maličkosti tam byli.

Hned po přítelu, ubytování a pokochání všeho kolem, jsme zavítali na pláž

A pak i na naše molo

Jeden den jsme si udělali výlet na čtyřkolkách – západ slunce

Po úklidu na nás čekalo i malé překvapení

Někdy jsme se jen tak váleli u bazénu

Popíjeli drinky, píva, a prostě měli pohodu.

Večer trávili se super animátory

Občas si dali i zmrzlinu

Udělalo se pár fotek

A pak se zase letělo domů.

Dovolená krásná, ale do tohoto hotelu už se nejspíš nevrátíme. Přístup do moře nic moc, byli jsme skoro celou dovolenou u bazénu, protože když jdete přes molo a jsou velké vlny, buď Vás do moře nepustí nebo jdete na vlastní nebezpečí, což já jsem radši neriskovala. Jídlo? Vždy se dalo z čeho vybrat, ale je fakt, že faraonova pomsta (nebo jak se to píše) nás dostala a mě bylo poslední tři dny tak zle, že jsem ani nepila alkohol, a skoro ani nejedla. Nemilá událost a naším uklízečem, kdy nám na pokoj nedal ani toaletní papír, ani vody a navíc nechal otevřenou terasu, vzhledem k tomu, že jsme měli pokoj v přízemí, tak jsme klidně mohli přijít o veškéré doklady nebo peníze, ale díky bohu, měli jsme to zamčené v kufru.

Obchůdky v hotelu moc krásné, ale prodavači až moc dotěrní! Dovolená super, ale příště zvolíme jiný hotel.